vad är det du egentligen vill?

ska jag bara gå förbi som ingenting när du sitter där?
du är så himla annorlunda när du är med dina kompisar. när du är med mig så säger du åtminstonde hej.
jag vet inte vad jag gör för fel men du säger taskiga saker ändå.
bryr dig inte ett dugg om mig egentligen du är bara ute efter en sak.
tror du jag är så dum eller? jag kanske kan vara lite dum i huvudet ibland men inte så dum så jag går på detta.
jag trodde verkligen att jag betyde något för dig men det var tvärtom.
det var jag som trodde du betyde något för mig. jag kan inte se en ljus mellan oss om du fortsätter såhär.
jag gillar dig lite fortfarande men inte lika mycket som innan. vill bara glömma dig och allt skit men det är fan inte så lätt. att tänka på dina läppar gör så jag vill ha tillbaka dig direkt men sen allt annat, bara bort snälla bort!
grät idag pågrund av dig. egentligen borde jag inte ha gråtit för du förtjänar inte mina tårar.
inte ett enda förtjänar du av mig snart.
du bara satt där och hörde allt. du visste hur jag skulle reagera men du brydde dig inte. dina kompisar fick göra som de ville men vafan hur kände/känner jag mig tror du?
vill fråga varför och prata med dig men samtidigt kan jag inte, vill inte har verkligen ingen lust. tårarna faller fortfarande.. trodde jag var en av de som du brydde dig om.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback