Tidsfördriv.

Nämn något som gjorde dig glad igår: jenna, pratade i telefon!
Vad gjorde du kl 08 imorse:
var påväg till skolan.

Vad gjorde du för 15 min sedan: skulle till lektion.

Det sista du sa högt: AJ!

Det senaste någon sa till dig: du ska skriva såhär..

Vad har du druckit idag: kaffe, juice och vatten.

Vad var det senaste du åt: digestive <3

Vad var det senaste du köpte: Axe (A)

Vad är det för färg på din ytterdörr: blå

Vad är det för väder hos dig nu: mörkt.

Godaste glassmaken: piggeliiiiin!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njae. Inte som jag har märkt denna tiden iallafall ;)

Sover du tungt: jadu, hur ska jag veta? o.O

Drömmer du mardrömmar: mjo, ibland

Trivs du med ditt jobb: skolan? ALDRIG!

Favoritklädsel: mjukisar eller jumpsuit!

Favorit låt just nu:

http://www.youtube.com/watchv=aySNq4_aUmg&feature=BFa&list=PLEFD5FB9A25C99505&lf=mh_lolz

Vad ser du om du tittar till höger: gaderob, gitarr, tv osvosv.

Vad gör dig glad just nu: inte så mycket faktis.

Vad ska du göra härnäst: äta något :p

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: sådär..

Favoritgodis: olika?!

Kläder just nu: jumpsuit (A)

Sommarplaner: festa, bada,schteeka, träffa kompisar osvosv.

Hur många kuddar sover du med: 2-4

Spelar du något instrument: nja, lite gitarr hemma och sånt.

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska nog :)
Vad är viktigast för dig: massor!

Är du kittlig: JA..

Snarkar du: fråga inte mig?

Stjärntecken: tvilling

Äckligaste insekten: spindel :s

Längtar du mest efter just nu: ett normalt liv typ.

fS

bilden är gjord av mig så ingen kan komma och säga annat.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback