SVERIGE-HOLLAND

snart blir det tv:en med familjen och kolla på fotboll!
kom igen nu Sverige vi tar de!
-
dagen idag var fedt awesome!
långa raster, fick sluta tidigare, varit med Svensson & Syrran och varit hos Issa och myst med hennes lamm.
så gulliga är de! fast de kan stångas och sånt.. men det funkar!
imorgon är det lång rast igen och massa annat. funfun!
har precis duschat och ska ner och äta snart! hungrig tjej här igen ja!
sitter här med min stjärniga jumpsuit från Ullared och mina älskade tjockis/stickade sockar!
är så mysigt! rummet börjar bli varmt igen och det gillar vi! är så kallblodig av mig..
tagga helgen stenhårt med! på fredag drar jag till Lissie och stannar där tills lördag, sedan på lördagen kommer jenna och stannar tills Söndag och sedan på söndagen är det fotbolls match i värnamo. Mellan värnamo och älvsjö, elfsborg? något sånt iallafall, kommer inte ihåg!
blir en jätte bra helg det där!
fS

jag älskar dig, babe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback