Säg någon

som du senast sov med -Jenna
som du tycker är snäll -Madde
som du vill träffa - Ulrik Munther & Westlife
som du vill krama - massor!
som är din bästavän - Lissie, Jenna osvosv.
som var din förra bästavän - Wilma
som är en riktig vän - Jennifer Degrell osvosv.
som ställer upp - Mamma&Pappa
som du tror kommer vara vän med livet ut - Jenna, Madde, Lissie osvosv.
som du litar 100 % på - Jenna
som du har många minnen med - Madde
som du aldrig kommer att lämna - Många.
som du tycker är bäst - Jag ?
som du har förlorat men vill ha tillbaka - en.
som får dej att le fast allt känns tungt - Finns många.
som du har roligt med - Lissie, Jenna, Madde, JuliaH osvosv.
som du tycker är snygg - För många.
som du har spenderat mest tid med i sommar - Madde
som du ramlade med senast - Jenna
som låg på dig sist - Jenna.
fS
Kommentarer
Postat av: Jennifer

aw, jag älskar dig! ♥

men när sist låg jag PÅ dig? :o

HAHA!

2011-10-17 @ 18:56:20
URL: http://collectphotography.blogg.se/
Postat av: svar till Jenna!

jag älskar dig!

HAHAH! när jag skulle platta dig hår o.o

2011-10-17 @ 19:37:18
URL: http://memoriesinyourwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback