pingiiiis

kom nyss hem från Linda och sitter här och äter mina älskade digestive ♥
vi gjorde inte så mycket. Vi var vid datorn, käkade, plattade håret, tv och bruket.
HAHAH jag och linda äger på pingis och kommer alltid och göra!
lite missar och sånt men vi äger ändå!
och sen så när alla fick skrattanfall bara för jag dampade loss o.o
fedt awesooooome!
drar till henne på fredag och vi ska mysa i mina jumpsuitar. grymt mysigt!
och så ska vi ner till tempo och tjocka oss med chips och sånt (Y)
skolan idag var chill fast ändå jobbig på något sätt :o
glömde skåp nycklen så fick vara i samma skåp som syrran.
hade min vinter jacka med idag! fy vad mysigt! behöver inte gå runt och frysa hela dagarna längre!
det är supersupersuper kallt ute på morgonen nu när vi väntar på bussen :o
okej, jag och syrran behöver bara gå utanför dörren typ men ändå!
fS

bara för vi kan!
fina miner vi gör, Lissie?!
jag älskar dig! <3
Kommentarer
Postat av: Lissie

hihi,Älskardig:*

vi är c00la ;)

2011-10-12 @ 21:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback