kemiprov imorgon!

har pluggat nu i en timme med kemin.
har nämligen prov imorgon och sedan efter skolan ska jag fixa lite saker och vänta på Lissie!
hon ska sova här och sedan på lördag drar jag och syrran om hon vill till Lissie och sover där.
kommer att vara själva på lördag så.. fest hos Lissie?
kommer bli jätta mysigt!
*åhåhåh, drogar westlife*
avslutningen var rätt chill idag. Vi satt där och tittade på alla andra lagen och sen det det blev våran tur och gå upp så kunde inte vi sluta skratta.
vi har ju detta varje år men ändå xd
Madde fick lagpriset för iår. Grattis!
och sedan skulle vi äta korv men jag och Lissie ville inte ha så sa till syrran att vi skulle åka. Hon hängde med hem fast hon nog inte ville. 
men fick mer tid och plugga iallafall och prata med Lissie i telefon lite!
har även mumsat i mig lite cornflakes kakor, nomnomom!
fS

KÄRLEK TILL BILDEN!
ÄLSKAR ER, TJEJER! ♥
Kommentarer
Postat av: Lissie

men puss på dig fissie !

LISSIE KOM IGEN NU! ;)

Älskar bilden<3

2011-10-21 @ 07:31:46
Postat av: svar till Lissie!

PUSS!

DET ÄR FEST NUUU, HOS LINDA LINDA LINDA!<3

samma här!

2011-10-22 @ 20:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback