jenna städar o.O

sitter här och dunkar musik medans jenna städar.
första gången jag ser henne städa.
men det går nog bra. bara det när hon damsugar så damsugar hon verkligen allt, allt!
vi orkade faktis fixa oss idag. plattade håret, smink på och har tagit på oss kläder.
fast vi har inte varit ute än. men ett öppet fönster gör så vi får ren luft ;)
luktar instängt så fort vi stänger fönstret :o
nu är jenna klar och har lagt sig i sängen.
vi bakade kladdkaka innan och den blev verkligen kladdig.
hällde upp i två skåla tillsammans med stora marshmallows i.
HAH, jag tog en stor marshmallows och värmde den i micron.
lyckat blev det allt. blev typ 10 ggr större och allt.
så stora som på bilden var de irl utan att ha varmt de :o
när jag skulle äta den.. åh så god fast blev hård snabbt :(
nu ska jag packa ihop mina saker, puss
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback