Jasmine Villegas

sitter här och dunka lugna låtar i mina högtalare.
vet inte riktigt ifall de går och dunka men jag tycker det går jätte bra iallafall!
jenna stack till toan tror jag och jag vet inte vad vi ska göra.
vi fryser fortfarande :o
kanske håller på och bli sjuka? skulle inte ha gått så långt :s
får absolut inte bli sjuk tills imorgon! ska ju till värnamo och titta på match.
och ska även tävla med hela Bredaryds Ik!
så på med värmare kläder och bara ta det lugnt.
Jenna har nog tråkigt eftersom hon skickar medelanden till mig på fb och vill att jag ska komma och titta på film tillsammans med henne.
ochoch vill ha blå ögon!
det är så fint! men vet inte om jag ska lägga pengarna på det eller löshår, system eller en ny mobil?
jag behöver mest ha en ny mobil just nu men min funkar fast den cpar.. och vill verkligen ha en system och löshår, vill ha längre hår!
gillar inte mitt korta. Tycker att det inte passar till den frisyren jag har just nu.
btw, sitter och lyssna på Jasmine Villegas och hon är faktis ganska så bra!
fina låtar och vacker är hon med!
fS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback