jag är jag så käften!

kan ni inte sluta och snacka skit snart eller?
jag fattar inte varför ni har något emot mig.
jag är bara mig själv och jag är på mitt egna sätt.
jag gör så mycket bara för att visa den jag är och inte den som ni tror.
jag vill inte vara någon annan än mig själv.
snart kommer ni inse att ni har gått på fel tjej.
jag kan ha ett jävligt långt tålamod.
jag bara ber er sluta gå på mig, sluta snacka skit om mig, sluta dissa mig, sluta undvik mig och svara.
jag är bara mig själv och ingen annan.
mitt liv är redan piss så varför förvärrar ni det bara?
era konstiga blickar och det ni säger ger mig bara dåligare självförtroende.
och jag har redan dåligt självförtroende så snälla förvärra det inte.
vill bygga upp mitt självförtroende inte trycka ner det.
snälla.
fS
bild tagen från We♥it
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback