ingen skola imorgon då!

yesman, imorgon blir det att stanna hemma från skolan fast ändås inte..
alla i forsheda 7-9 ska jobba för andra barn i Afrika.
jag ska till farmor&farfar redan vid 08.00 bara för ingen annan kan skjutsa mig senare :(
medan flera andra ska sova länge säkert!
kan det blir sämre eller? skojar, ska ju till farmor och äta hennes goda bullar med!
och så blir det att äta där med och så går den dagen ju. Fast på kvällen drar jag till Lissie!
vi ska mysa i hennes nya rum. Blir titta på film, ut och fota, mysa i jumpsuit och massa annat.
btw, har klippt mig! jag klippte mig själv istället för att behöver boka tid och vänta :p
blev faktis ganska så nöjd med resultatet. klippte bara topparna och klippte bort lite hår så det såg mer jämt ut på båda sidorna. Ah, ni fattar inte :p
orkar inte ta bild eller något för det är ändås inte så annorlunda.
jag har bara lite pengar och jag behöver ha en ny mobil nu!
min cpar sig och är dålig.
någon som kan tipsa om en bra, ganska så billig mobil?
vill ha en Iphone 3. Vill inte ha en 4. De verkar vara så klumpiga (a)
Men det är nog inte en dröm jag ska uppfylla! Kommer ändås inte nå dit :o
fS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan kolla med Kimmo? :)<3

Kan du be julia göra nya pappren på sin kamera (A)

2011-10-13 @ 20:30:02
Postat av: svar till Lissie!

ah, det skulle jag jätte gärna vilja!

kan kolla med henne imorgon<3

2011-10-13 @ 23:09:52
URL: http://memoriesinyourwords.blogg.se/
Postat av: Lisse

okej,vi kan smsa han senare?<3

så kan vi ta både julias kamera och mobilen<3

2011-10-14 @ 14:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback