I väntan på Lissie

fredag igen! skit vad tiden går! härligt!
håller på och fixa mig nu.
väntar på att Lissie ska komma, hon är i värnamo just nu.
hon stannar här tills imorgon och imorgon åker vi till henne.
vi ska mysa hela kvällen nog. mamma kanske ska ha fest med hennes kompisar här hemma så vi håller oss uppe på rummet nog.
nu när Lissie är i värnamo hoppas jag att hon köper något gott tills ikväll? fast pappa har redan gjort det :p
hade kemiprovet/testet idag med. Det gick uselt..
hatar prov/test och allt sånt i skolan. går så dåligt för mig varendra gång typ..
fast ibland blir det toppen. jag gillar inte och plugga dessutom :o
anyway, sitter här och lyssnar på otroligt bra cover's av några killar. typ dör lite av ens söthet. ♥
fS

han som sitter och pekar med fingret. Han är så gullig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback