Hiss/Diss

^Hiss^
jag älskar piercingar!
fiskbensfläta, sjukt snyggt!
piercing i näsan, läppen (ge mig), piercing i navlen det är sjukt snyggt på sommaren. Men på vintern man visar den aldrig typ? men hiss ändå.
och piercing på insidan av överläppen eller vad man ska kalla det. Så snyggt!
piercing på båda kinderna, så gulligt!
-
vDissv
asso jag tror jag spyr för många piercingar är för fult.
man kan ha 1-5 st i ansikten men inte mer! ucsh DISS!
vad är det för mening och klippa sönder tungan och sätta dit en dragkedja? :s
så sinnesjukt så det inte är sant.
pierca så många så man kan göra ett mönster är ganska så snyggt.. men onödigt?!
hallå tänk om någon kommer och drar eller något sånt? AJ!
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback