Gaza & Bromsa

ya, kom typ hem för snart en timme sen och har varit hos Carina Dolck.
vi ska ta hand om hennes hundar några dagar och så sånt.
kommer bli fedt awesome!
de är sååååhäääär gulliga och snälla!
anyway, sov ju hos jenna igår!
hade grymt kul. vi fotade och massa annat.
jenna är så fin! ♥
vi filmade och hade tänkt göra en höst film.
fast det var hon som filmade det mesta, jag var hennes slav ;)
hon kommer nog langa ut den någon stans och så ska jag göra en version med!
men nu så kommer Simon och jag vet inte vad vi ska göra.. blir la att.. eh vet inte xd
kommer mer senare ikväll!
men ska fixa mig lite det sista och sånt!
tagga boda borg imorgon!
btw, förra inlägget var oseriöst!
fS



vi drogar Uggs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback