en dag utan datorn.

sorry för jag inte bloggade igår!
jag var inte vid datorn på hela dagen förutom när jag och Lissie tittade på film och efter kigurumi.
och senare på kvällen skulle jag plugga till franska provet och till engelskan.
så tänkte lägga ner lite mer tid på det istället.
Madde hängde med hem idag och vi har för det mesta chillat.
sedan fick hon ett samtal och var tvungen att åka hem direkt!
det var viktigt så hon åkte direkt!
sen fick jag ett sms ''haha jag fick en as biff tv av mormor :).<3''
grymt nice det är ju?!
imorgon kommer Jenna hit och vi ska bara chilla nog.
sen på lördag kanske vi åker in till värnamo tillsammans med syrran och mamma. 
blir att shoppa osvosv.
Imorgon är det fredag och sedan höstlov i en vecka! SKÖNT!
fast måste läsa fysik och teknik.
har bokat upp lite iallafall.
ska sova över med Lissie från tis-ons, ska till sam på torsdag, på fredag ha fest/myskväll nog och sedan träffa lite folk.
men nu ska jag hoppa in i duschen.
mer bloggning senare!
fS

livet leker
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback