Coca Cola!

sitter här ännu en gång och skriver, bara för jag inte har något annat att göra typ (A)
jag och Lissie måste sova snart.. är inte trötta :(
men vi vill faktis vara vakna på en lördag och inte halv döda!
kommer nog ändå inte somna direkt, hihi
''Lissie gjorde måååååål''
har druckit snart upp alla våra engery dricka. Okej bara två X-ray och en Rockstar men det var de enda jag tog med :p
har märkt en sak börjar skaka av det nu för tiden :s
blir varje gång lika rädd och massa. Men måste typ sluta dricka det varje vecka/helg.
men nu ska jag sätta mig jämte Lissie och dampa loss på fifa11!
fS

ja, jag har lagt upp samma bild på fb.
Men ska redigera och sånt mer när jag kommer hem och göra det på min dator!
jag♥min jumpsuit
ochoch jag älskar dig,bebis/Lissie!
har sagt det många gånger nu men vadå jag gör det!
systrar livet ut!

Kommentarer
Postat av: Lissie

Blir aldrig trött över att läsa det heller ;)<3

loveu2!<3

2011-10-15 @ 03:17:59
Postat av: svar till Lissie!

hihi bra!

<3

2011-10-15 @ 15:14:43
URL: http://memoriesinyourwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback