bra start innan man pluggar!


KÄRLEK
1. Är du singel nu? ja.
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? ja.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? tror inte det. Men vet inte.
4. När hade du sex senast? oskuld.
5. Har du kört oskyddat nån gång? oskuld.
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? ja.
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? det har jag nog.
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? nej!
10. Haft sex på fyllan? oskuld.
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? ja.
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja!
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? ja.
14. Somnat gråtande pga kärleken? ja.
15. Varit på en blind date? nej!
16. Varit otrogen? nej.
17. Ångrade du dig? 
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 4-5 månader tror jag det höll?
19. Har du någonsin varit kär? ja.
20. Har du varit tillsammans med någon som ljugit för dig? ja.

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? kalle.
2. Sov med dig i samma säng? Jenna & Lissie ♥
3. Du delade ett riktigt skratt med? Jenna :)
4. Du gick på bio med? kompisar.
6. Du gick på stan med? jag kommer inte ihåg.
7. Delade en pizza med dig? Lissie & hennes familj.
8. Du ringde? Lissie
9. Skickade ett sms till dig? Annika Andersson.
10. Du kramade? Jenna! 
11. Gjorde dig lite besviken? en kompis.
12. Gjorde dig mycket besviken? en kompis.
13. Du skrev med på msn? Lissie


ANTINGEN ELLER
1. Rosa/blå? blå, helt klart!
2. Cola/cola light? COLA!
3. Singel/förhållande? justnu, singel.
4. Musik/film? Musik♥
5. Ögon/hår? Ögon!
6. Ringa/smsa? Ringa faktis.
7. Liseberg/grönalund? liseberg!
8. Facebook/bilddagboken? facebook!
9. Data/tv? data
10. Fotboll/innebandy? FOTBOLL! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback