bara för jenna halv sover o.o

jenna kom igår typ innan 4 tror jag?
fixade oss, dampade, datorn osvosv sen kom Kalle och Ludde.
blev att titta på film och lite mys.
var shiet hungrig och är hungrig :(
åt en macka på morgonen, en macka senare vid 09.15, en korv+banan och sen så blev det ett äpple + lite nudlar..
orkar inte fixa mat! är helt slut efter de 12km men det får man ta nu i högstadiet -.-
ska göra samma sak i två år till med! usch verkligen!
Pappa kom med mina bilder idag. Pappa undrade vilka filer jag skulle ha för hade över 50 st foton tror jag som jag ville ta ut. Så valde två men sen när han kom hem hade han tagit ut alla bilder, klad_chey.nu!
så har fixat och donat med väggen några timmar ;p
nu är den nästan klar har bara två saker till och fixa sen så blir det mysigt!
funderar även på att köpa en soffa, ny tv eller en större data skärm?
men har annat på listan med så vi får se vad jag tar!
färgar håret snart hoppas jag! är lite extra små sugen.. men vill inte gå blond men aja får la kanske göra det?
men ska gå på toa och fixa mig lite. sen godnatt! (04.41)
fS
jenna som har redigerat och allt!
japp vi dricker festis som inte ni gör!
Kommentarer
Postat av: Jennifer

vi hade det skit kul! ♥

allt, just ALLT måste göras om ;)

kram.

2011-10-01 @ 13:13:51
URL: http://collectphotography.blogg.se/
Postat av: Svar till Jenna!

ohja!

jadå klart! kan ju komma till dig nästa gång? <3

2011-10-02 @ 00:24:25
URL: http://memoriesinyourwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback