09-10-11

datumet är inget speciellt ville bara skriva det som rubriks :$
livet är ett helvete just nu. förvirrad mer än vad jag var förr.
jag saknar jenna fast det inte var så längesen vi sågs! finns så mycket och snacka om.
saknar linda/lissie också.. ditt glada humör skulle göra det enklare!
och saknar massa andra :(
vill bara skrika ut och bara låta tårarna rinna.
men inget av det hjälper :s
men livet fortsätter och jag måste nog gå vidare, fast jag inte vill.
anyway, bort med de trista tankarna och börja tänka svenska, matte, so och allt annat skit. ''Skolan''
en ny vecka. shiet vad helgerna går o.o
kan inte veckan bli helg och helg bli veckan? blir mycker enklare behöver inte gå upp tidigt och sånt.
orkar inte med skolan.. orkar inte sitta instängd i klass rummen hela dagarna..
fast vi har rast känns det som en evighet i klassrummet.
men får la se till så tiden går snabbare och så blir det höstlov blablabla.
ska lägga in Dagens låt & 30 Dagar i mitt liv nu sen ska jag sova. Godnatt!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback