vad jag använder på morgonen:

när jag hade tagit kortet och langat in bilderna till datorn kom jag på att jag glömde ta
med mina hårprodukter jag använder på morgonen med. typiskt mig men det kanske
kommer någon annan gång.
detta använder jag varje morgon:
♦ puder, från h&m
♦ parfym, som jag fick av min kusin
♦ 4st olika mascaror. 2st från h&m och 2st från ullared
♦ svart kajal penna fick den av mami
♦ borste, från ullared
♦ kam till att tuppera håret med, från ullared
♦ pincet, från ullared
♦ min älskade plattång, fick den av mami
♦ en svamp eller vad man ska kalla det. använder det till att applicera foundationen från ullared
♦ foundation, från småläningen
♦ ögonbrynspenna fick den av mami,dadi och syster
♦ nivea-deo,från ullared
♦ brush penna, från ullared
♦ puder fast jag använder det till brush, från ullared
♦ borste som jag applicerar ut mitt puder med
-
nu när man ser på allt jag har skrivit är det ganska så mycket :o
har ju inte tagit med mig mina hårprodukter heller.
har ju ganska så många. men jag använder ju inte alla varje dag heller.
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback