vad gör vi? NU KÖR VI!

Sitter här med Madde nu och de andra är någon annan stans.
De sover här idag och så vet jag inte vad vi ska göra så mycket mer än att titta på en film som JuliaH hade med.
Imorgon kanske jag ska träffa Lissie om jag orkar osv.
Skolan idag var rätt chill och sånt. Hade matte prov men det gick väl sådär? Fick bra resultat på kemin *tummen upp*
Helgen kommer bli fedt awesome tror jag. Har inga läxor typ så behöver inte plugga under helgen. Imorgon är det marknad i Värnamo så blir kanske att åka dit. Men är inte säkert.
Börjar få ont i huvudet lite nu men fest är fest.
Fest hos mig fortfarande så kommer inte kanske blogga mer ikväll.
på med Mellony, Basshunter och massa annat så kör vi ;)
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback