Under the mistletoe ♥

Lyssnar på Justin Bieber-Mistletoe och det får nog bli årets jul låt. Så fin och allt är den.
Nu ska jag gå till sängen och läsa lite. Imorgon blir det att bära med gympaväskan igen.
Får ta med den varje dag nu fram tills fredag. Känns lite jobbigt menmen..
Sitter i dadis gamla tröja. De är så gosiga och pösiga att ha på sig så man bara måste tränga på sig när man kommer hem. Har fått några nu som jag brukar använda.
Ska premurera på Frida någon dag nu. Har köpt två tidningar de senaste veckorna nu och har besämmt mig att de får skicka hem när den nya kommer ut varje gång. Man får ju massor med tips och allt + affisher som alltid är roliga och titta på. Så tips från mig till dig köp en Frida tidning någon gång och se vad du tycker!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback