The Sims 2◊

Jag och Lissie vaknade för någon timma sen har ätit frukost. Just nu har vi latat oss i soffan kanske i en timme och ska spela lite The Sims2.
jag tog ner godiset som vi inte åt upp igår, cola och engery dricka så vi kan hålla oss vakna.
vi vaknade ganska så tidigt pågrund av att Molle, katten väckte oss.
senare ikväll runt 4-5 ska jag och Madde gå över till Sam och vara där i kväll. Blir nog att stanna hos Madde tills imorgon och sedan imorgon åker jag och JuliaH till Nellie. Lissie kanske ska vara med på kvällen!
så kanske blir att komma och hämta henne hos henne sen ut eller något. Kommer bli fedt awesome!
Idag känner jag mig lite konstig.. har en äcklig känsla i halsen. Men får hoppas att det bara är ont i halsen.
nu ska vi spela, puss!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback