sweet dreams

har fixat min inför natten nu.
åt fruktsallad som bestog av honungsmelon, äpple och clementin.
det blev super gott och passade perfekt till fotbollsgalan.
tänk om man skulle få vara med där någon gång i framtiden?
jag har ju som sagt en dröm om att bli en stor fotbollspelare.
jag har tvivlat på fotbollen i ett år nu. om jag ska fortsätta eller sluta?
jag har mina stunder inom fotbollen och just nu vill jag fortsätta.
första träningen på länge imorgon efter att ha utvecklingssamtal.
blir att hoppa att springa och istället komma till träningen när de är inne efter ha sprungit.
hinner inte med och springa.
men nu ska jag hoppa i säng och läsa lite SO, godnatt alla söta små läsare!
sweet dreams ♥
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback