studiedag och jag har tråkigt :(

studiedag och det är helt dött på fb,msn, skype och alla andra sidor. vad gör alla egentligen?
funderar på att sova bara för ingen pratar med mig och är social.
börjar bli trött och börjar få ännu mer ont i huvudet.
jag kanske vet varför jag mådde piss när jag åkte till skolan osv.
hade inte ätit ordentligt under hela helgen.
åt inte på ca.12 timmar under lördag-söndag och sedan på söndagen åt jag knappt något.
det är inte bra. och så mår jag skit bara för jag inte äter bra och inte sover tillräckligt på helgerna.
jag och Nellie var inte trötta i lördags så somnade lite sent.
och nu är jag döds trött typ.
nu vaknade jag till lite! hittade en cover som är hur bra som helst! den blir Dagens Låt som kommer i nästa inlägg.
imorgon åker jag till värnamo innan jag åker till Hanna med.
åker dit med mami och ska typ åka till biltema och sånt skit. vi får sen vad det blir mer!
syster ska ha Alma här och jag vet inte vad de ska göra.
fS

frugan och jag på bild!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback