stars in the sky

sitter i mitt rum och myser. helt släckt i hela rummet och musik är på.
jätte mysigt!
ska ner och göra en fruktsallad nog :p
är grymt sugen!
har klarat mig att inte äta godis!
imorgon ska det köpas engery dricka hos Nellie och annat.
slösade över 100kr på engery dricka och annat förra helgen, men det var värt det.
ska även ge Oskar 15kr.
måste snart ut och fota, har inga bilder som man kan lägga upp.
så snart blir det mer bilder och nya.
måste bara ha stor lust och låna systers kamera.
längtar tills hon får sin system då jädra kommer det många nya bilder.
ska få låna den, hon ska fota mig och jag ska fota henne.
så kanske det blir lite mer bilder på mig och syster.
fS

bild från somras.
jag som sitter på hennes rygg :p
härliga miner vi gör va?
jag älskar dig stort!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback