städning och städning

har städat klart nu efter en helg med JuliaH, Nellie och Madde.
igår sov Nellie här ju och sedan idag kom Madde och JuliaH hit och sedan till reftele.
och där fotade vi, dampade, åt och massor av skratt.
skulle träffa Wilton och CO men det blev lite fail. en kille på moppe var med de och tittade på oss + körde högst en meter ifrån oss, scary!
men det var roligt, fick iallafall ett skratt osv.
grymt rolig helg,tjejer! jag älskar er små damp ungar!
nu ska jag plugga engelska och franska. känslan man får när man inte vet vad man har i läxa..
skola imorgon och på tisdag studiedag! härligt med studiedag.
vet inte riktigt vad jag ska hitta på men det blir något roligt förhoppningsvis!
dricker upp det sista i redbullen och ska snart äta något vettigt.
åt inte på ca. 12 timmar igår tills idag. så hade ont i magen och kändes som om jag skulle spy de två sista timmarna.
glömde köpa julklappar på gekås, FML! men blir att åka in till värnamo och köpa det.
nu är det ungefär en vecka kvar tills Jenna blir tonåring, grattis i förskott älskling.
ska fira henne snart hoppas jag, saknar dig!
fS

ute och fota vid 23-24 på kvällen, nolife :o
gullungar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback