PAINTBALL!

blev super sugen på att köra paintball!
gjorde ju det i sexan med några kompisar. gud så roligt det var!
skulle ha varit med för någon helg sedan men var full bokad så de körde de själva..
gissa om att jag blev ledsen? :(
jag som verkligen älskar det med. Men ska nog köra det innan det blir för kallt eller så tar vi det till våren igen.
det får ju inte vara -6ºc så antingen får jag samla ihop de nu innan det blir för kallt och då måste jag skynda mig eller så väntar jag.
ah, vi får se.
mitt lag utklassade ju det andra laget sist.
plus alla vi som var i mitt lag var nybörjade :p
ah, vi är kungar!
fS

Kommentarer
Postat av: Jessy

Lätt att vi byter hår! ;)

Du har mycket längre än mig... och systemkamera är awesome. c:

Kramis! :)

2011-11-02 @ 00:51:10
URL: http://psychomachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback