onödigt med rubriker?

ska nog göra mitt sista inlägg för dagen.
till helgen åker jag nog till reftele och sover där hos Nellie. Kommer bli fedt mysigt och massor av engerydricka!
annars så ska vi fira farsdag och åka till farmor som vi alltid gör. men det vet vi inte än. har inte fått någon inbjudan osvosv.
skolan idag var chill. hade massor av rast och korta lektioner förutom fysiken som var i en timme. men annars så var det chill. satt i 45 min och inte gjorde något under rasten. så satt och pratade med alla som inte gick ner till esset. jag är stolt över mig har inte gått ner till esset på länge och har inte ätit nästan något godis under veckan. råkade ta en choklad bit utav Hanna utan att tänka på det.
ska läsa lite franska och engelska sen ska jag sova tror jag.
har inte hunnit med så mycker mer än att vara i vmo, äta och datorn sen skolan.
sitter just nu och pratar med Lissie på msn.
ha en bra kväll & godnatt!
fS

bjuder på en bild med min älskade ko tröja.
och förlåt för Lissies spegel, lite skitig :p

Kommentarer
Postat av: Lissie

hih,bara för att jag inte städar så ofta :o<3

2011-11-09 @ 22:00:38
URL: http://liiiindaa.bloggplatsen.se
Postat av: Bea

Det låter bra :D !

Jag ska plugga och jobba.. Tenta på Måndag så det blir inte så jättemycket fritid. Men ska i alla fall kolla på Idol på Fredag! Tittar du på det?? Min favorit är Robin haha :D !!



Kram Kram

2011-11-10 @ 08:32:47
URL: http://modelbea.blogg.se/
Postat av: emilia

sv; nej idag ska jag nog bara ta det lugnt sj ?? :)

2011-11-10 @ 16:06:19
URL: http://mittlivsomemiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback