matteplugg & newkid

har nyss gjort klart matten som vi ska lämna in imorgon. ska ner till dadi så han ska hjälpa mig med ett tal.
jag och Hanna hade inget att göra på lunchen så vi gick till bibloteket och lånade varsin bok. förvånade mig faktis att det var jag som frågade om vi kunde gå dit.
lånade iallafall en bok som vi hade på elevensval, läsförståelsen.
men den var så tunn så har läst ut den och ska lämna in den imorgon tror jag.
ska även gå till min gamla skola och hälsa på gamla lärare och se hur det är nu i den gamla skolan.
de började ändra saker när vi gick i sexan så det har nog hänt ännu mer. lite spännande!
ska till Nellie imorgon nog ska bara se ifall det går för henne ännu en gång till så jag är säker.
stannar där tills lördag sen hem och fira pappa om han inte jobbar.
han måste jobba mycket övertid nu bara för de inte har tillräckligt med personal.. ah, det är deras sak.
lyssnar lite på Newkid, grymt bra låtar!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback