Jenna 13år!

Förlåt för att jag bloggar nu (01.20).
Efter när vi hade varit i Värnamo åkte jag nästan direkt till Lissie och var där ungefär en timme.
Hon mår bra och allt sånt, skönt!
Blev inte att träffa så mycket *sadface* ville verkligen det.
Men iallafall åkte hem åt julmat sedan sov jag till halv elva.
Var så trött så kunde knappt titta på tv så gick och la mig i mami&dadis säng. Den är så mysig!
Och så kom ju Molle och skulle sova med mig. Iallafall tror jag behövde ha den sömnen.
Just nu tittar jag in lite bloggar som jag inte har hunnit med osvosv. Ingen är så värst social idag så blir att sova snart. Fast jag inte är så trött.
Justdet, Jenna fyller 13år idag! Grattis Älskling!
fS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback