hemspa med mig själv!

ska snart ha ett hemspa med mig själv.
måste fixa ögonbrynen, måla naglarna & smörja in en kräm som ska sitta i ett tag.
sedan blir jag nog fin och mjuk i ansiktet.
ögonen är som buskar och huden är helt torr eftersom jag inte har tagit på någon nivea på jätte länge.
tog på lite hos Jenna men det var typ första gången på 3-4 månader.
fu på mig. Men aja ska försöka ha det lika skönt som på ett riktigt spa.. fast det kommer inte gå. Måste ju
muta någon med massage, måla naglarna och allt sånt då.
forever alone..
fotade våran katt Molle innan.
han är vår katt modell.. fast inte på bilden.
han är så gosig när han ser så tjock ut. okej, han är ganska så tjock av sig & stor är han..
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback