Hemmakväll!

kom hem för någon timme sen och har myst lite tillsammans med familjen framför tv:en.
åkte till värnamo direkt efter skolan men hann inte med den första så fick vänta i en 15 min kanske.
vi gick till H&M först sen åt vi. Några läskiga typer på Sten Stures så vi var lite små rädda.
sen till hemmakväll och köpa lite fredags snacks.
köpte lite godis och två powerking till mig och syster.
imorgon åker vi till Gekås. bara för mami ångrade sig igen.. och Jenna kunde inte hänga med :(
ska köpa det jag behöver och det jag verkligen ha velat ha ett tag nu.
♣ Hello Kitty täcke.
♣ Jeans, tjockis tröja, linne och något snyggt överplagg.
♣ smink
♣ en till jumpsuit
♣ julklappar och present till Jenna.
och sen är det inte så mycket mer.
just nu lyssnar jag på BYZ låtar och ska snart droga bilder
hih, jag börjar redan bli lite små trött och så ska vi åka tidigt imorgon.
sen efter Gekås åker jag till Nellie och sover där.
fS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

uh, present till miss Jennifer ;)

2011-11-19 @ 12:39:55
URL: http://collectphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback