här ska det vara en rubrik

sitter i tvrummet och myser lite smått med familjen sista dagen.
imorgon börjar skolan igen och jag har verkligen inte någon lust och gå.
känner mig inte riktigt okej heller. Ont i halsen igen, börjar bli förskyld och ont i huvudet.
jag har inte orkat göra så mycket mer än att vara vid datorn och stryka tvätt.
kom hem från Madde runt två.
och vi gjorde inte så mycket mer än att ha en myskväll.
gick ut och mötte Issa sedan bara chillade vi. Väldigt trevligt!
sitter här och är jätte sugen på något men vet inte riktigt vad.
funderar på att göra en fruktskål tillsammans med grädde, glass eller choklad sås.
det skulle faktis inte sitta fel just nu.
pappa sitter och zappar igenom alla våra kanaler och just nu är han på 520 och jag visste inte ens att vi hade så många :o
hittade en bild från när jag var med Nellie och JuliaH. Där min katt Micke hoppade in i tempo påsen och skulle sova. ah konstig liten katt :3
ska plugga senare inför imorgon. Teknik och svenska.
ska titta lite på bilder först :p
fS


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

katter är det sötaste =)



//anna

driver webshoppen AVANNA SHOP

www.avanna.se

fraktfritt till midnat med koden BLOGG

2011-11-06 @ 18:57:14
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Anna Sörlin

sv; okej! ja meddela när du sett den! :)

2011-11-06 @ 20:52:40
URL: http://annasorliin.blogg.se/
Postat av: majaa

fy va fin blogg!

2011-11-07 @ 18:15:58
URL: http://moxiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback