Farsdag imorgon!

mami kom och hämtade mig lite över tolv idag och så skulle vi äta middag. dadi hade kommit hem och vi skulle fira farsdag idag istället för imorgon. imorgon ska vi till farmor&farfar för att fira farsdag tillsammans med hela släkten.
kommer bli trevligt hoppas jag. kanske åker hem innan om det blir tråkigt men det får vi se.
ska också prata med kusinen om BMX för nu vill han sälja den. blev jätte glad när han frågade mig i skolan.
fotade lite innan. testade en ny sak som en tipsade om. jag kommer inte på vad hennes blogg heter. men den fanns på framsidan av blogg.se för någon dag sen.
fixade mig hos Lissie innan för jag trodde vi skulle till bambu, men det blir kanske ikväll istället.
har en sne fläta som jag inte har haft på grymt länge.
jag ska nog inte göra så mycket idag än att bara slappa.
ska droga musik och bilder snart.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback