Enjoy ♥

har smörjt in krämen och målat naglarna nu.
dunkar Enjoy under tiden tills naglarna har torkat.
naglarna fick bli vita för den här gången.
jag har en stor lust att hitta på något nu med någon.
frågade Madde innan men hon är i Värnamo, Lissie är med Nellie och alla de som bor närmast är typ upptagna.
jag gillar inte det alls! kanske ska fråga Simon och lira lite black ops? men det får vi se.
annars får det blir att titta 8 mile igen. bara för den är sjukt bra!
och så ska jag fixa ihop lite frukt tror jag och äta till filmen.
är inte så värst sugen på chips, godis eller något sånt nu.
jag tror att snart ska syster beställa sin system och då blir det mycket mer nya bilder osvosv.
ska även fota henne och hon ska fota mig. så ska fixa ihop en ny header och allt till bloggen då.
fS

en ny bild och inte redigerad. wow
ser en massa tjock ut och allt. men tog den första bästa typ? :o
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback