designa,kaffe & Ghost Whisperer

har tvättat mig och allt inför att mysa framför filmen snart.
blev att titta på film någon timme eftersom jag har suttit där nere och designat och druckit kaffe.
tittade även på Ghost Whisperer som jag inte har gjort på ett år tror jag.
visste inte ens att det sändes längre? :o
dessutom hade ju hennes kille dött osvosv. Men det kanske är gamla avsnitt?
iallafall det funkar helt klart för mig ändå!
Huvud personen Melinda Gordon som hon heter i serien men egentligen heter Jennifer Love Hewitt, hon kan ha kontakt med de döda och så hjälper hon de som inte har gått till ljuset.
det är lite komplicerat och utan att man har sett serien.
jag rekomenderar den starkt!
går på sjuan kl: 22.00. Jag vet inte vilka dagar men iallafall på tisdagar.
Du som har sett serien, vad tycker du?
just nu pratar jag med Nellie. Längtar tills fredag grymt mycket!
För då händer det saker minsann. Jag och JuliaH ska åka till reftele och träffa Nellie. JuliaH och Nellie är kusiner.
kommer bli jätte kul!
fast det var tänkt att Lissie skulle vara med men hon ska åka till jpk med syster och bada.
fS

Kommentarer
Postat av: Nellie

Kommer bli awesome! :D <3

2011-11-02 @ 19:23:26
Postat av: Svar till Nellie!

heltklaaaaart! :)<3

2011-11-02 @ 23:17:43
URL: http://memoriesinyourwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback