chillkväll

kvällen hos Sam var chill.
vi gjorde inte så mycket faktis. Vi gick hem till Jocke sedan tillbaka till Sam, åt godis, chips, morötter och drack fanta.
tittade på tv och datorn lite.
jag har så himla ont i ryggen och i min tumme. vet inte riktigt vad jag har gjort men hoppas att det går över tills imorgon. har fortfarande ont i halsen lite men det känns inte så mycket som på morgonen idag.
imorgon på eftermiddagen åker jag till reftele och stannar där tills på lördag.
kommer bli hur awesome som helst!
och sedan på lördagen åker jag till Madde. Kommer kanske blir fler än oss men det får vi se.
nu ska jag droga bilder, ciao!
fS

Random bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback