Breaking Dawn - part 1

ska ju som sagt åka och titta på Breaking Dawn imorgon med några kompisar.
jag har bara sett trailen och många säger att den är hur bra som helst, det är deras bästa film någonsin, de började gråta och massa.
själv vet jag inte så mycket mer än att den kommer säker bli bra. jag har sett alla andra filmer tidigare så vet ju vad allt handlar om osv.
Har du sett den? Hur var den i såfall? Vilken betyg skala sätter du?
kommer att bli jätte spännande att åka imorgon. hörde att vi hade fått bra platser med och sånt.
men det är inte hundra än.
åker til Hanna först och äter middag med tjejerna sedan till värnamo.
ska se ifall jag hinner blogga något hos Hanna.
fS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

fan, jag vill med se den! :(

2011-11-22 @ 18:42:21
URL: http://collectphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback