Biologi prov

Madde åkte hem nyss och jag undrar vilka skor hon tog hem egentligen? Hennes skor är här och vi kan inte komma på vilka skor det är som saknas.
Ska snart läsa biologi eftersom vi har prov imorgon. Hoppas det går bra osvosv.
Tittade ju på Raise Your Voice innan och jag tipsar den är verkligen bra och smått gullig. Började nästan gråta 3 gånger men det gick ändå. Tycker så synd om henne!
Imorgon bjuder de killar som glömde sist på kakor. Ska titta på film på engelskan och läx förhörning.
Redigerade lite bilder igår med. Bara för jag inte har något annat för mig..
Är hungrig så ska ner och hämta någon frukt sedan läsa.
Mer bloggning senare, my friends.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback