bakdag :)

dagen idag bestog av att plugga, damsuga & baka.
slängde ihop 4st bakelser till hela familjen idag.
de blev faktis jätte goda!
hittade på lite eget som bara kom upp och bakade det.
jag tog en helt vanlig sockerkaksats och tog hälften av allt bara för att det inte skulle bli för mycket.
och sedan skärde jag djupfrysta jordgubbar och la i.
sedan in i ugnen och sedan tog jag lite vanligkräm över allt innan jag serverade det.
syster gillade den jätte mycket! Mami & Dadi har inte smakat än för de skulle äta först så får höra vad de tycker sedan.
men alltid kul och baka något när man har pluggat. Tycker jag iallafall.
på bilden tog jag inte med någon bild med vaniljkräm över. Det blev ingen bra bild och så såg det lite fail ut när jag la på det.
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback