8 Mile för andra gången!

har nyss tittat på 8 Mile och är lika bra som första gången!
tror jag ska fråga Lissie imorgon om vi kan titta på den eller så tittar jag på den själv innan hon kommer. Om jag hinner förstås.
Kan nästan hela filmen efter bara andra gången men är så inne i den så märker inte när jag får sms, medelande från fb eller när mami,dadi eller syster ropar. Jag är helt inne i filmen. Jag bara älskar den till 110!
anyway, jag är dunder hungrig och funderar på att gå ne och ta något och äta. ( kl:01.19) men vill inte samtidigt väcka alla andra i huset så får nog vänta tills morgonen.
på med Eminem och titta lite på tumblr och weheartit så glömmer jag nog hungern lite.
fS

bilden är ju lite smått charmig ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback