15 saker du kanske inte visste om mig:

  1. jag har vänner som inte har sett min naturliga hår färg.
  2. jag vill ha någon och mysa med.
  3. jag måste alltid ha shorts när jag har leggings. annars känns det äckligt!
  4. jag älskar att ha små söta motiv på sockarna.
  5. jag blir mobbad av mina vänner för jag har små fötter </3
  6. jag mår illa av grädde.
  7. jag dricker kaffe.
  8. jag vill antinge ha rött eller turkosa hår. men vågar inte färga det till det.
  9. jag får oftast inspiration med kläder,smycken osv. från weheartit och tumblr.
  10. jag tål typ inte röd mjölk :s
  11. jag hade kort lugg när jag var liten hela tiden.
  12. min mami är thailänsk och dadi är svensk.
  13. jag har träffat min mormor och morfar bara två gånger.
  14. jag byter sockar varje dag.
  15. jag har aldrig på mig klänning. bara ifall det är jul, skolavslutning eller något sånt där ''stort''.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback