jenna är här, jao!

ja som rubriken lyder så är det så att jenna är här (Y)
mår riktigt bra att få prata ut med varandra om saker och ting.
både har mått piss osvosv..
men nu börjar vi se det ljusa lr iallafall jag.
förlåt för det förra inlägget, ville bara skriva av mig!
(jenna sover zzZZZzzz) thihi
igår kom jenna hit nästan precis innan vi hann göra klart här hemma.
har flyttat ut lite saker ut till den lilla lekstugan så har nu en garderob med lite långa kläningar osvosv och en myshörna! blev ganska så bra fast bara det att den är så jävla liten. Ska fixa lite mer sen i veckan hade jag tänkt.
sedan kan man sitta där och mysa med kompisar lr någon.
men aja lite senare sen idag ( 02.13) ska vi dra hem till jenna nog :)
och så sover jag där nog med. awesume!
nej nu ska jag titta på the simpsons! riktigt roligt är det HEH..
ciao!
bild från igår! puss :*
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback