I ♥ Ulrik Munther

så nu var filmen slut :p
vet inte vilken film det var men den var iallafall skit bra!
26 Juli åker vi till Stockholm och stannar där tre dar tror jag det var *tummen upp*
längtar!
och sen kanske man ska hänga med Linda upp till Happaranda fast inte helt 100% än.
och sen så ska man kanske till halmstad den 4 Augusti för att gå på Rix Fm Festivalen ( ulrik munther kommer, gaah)
den 20 augusti är det bredaryds marknad och den ska man gå med Jenna om inget händer! fedt mkt med kul där!
Linda typ tvingade mig att jag ska rida på hennes häst när hon har fått den :c
hon ska få en stor häst och jag gillar absolut inte stora hästar (a)
jag föredrar mer shetlandsponny thihi cc:
det var lite av mitt sommarlov kommer säkert att hända annat roligt!
-
bajsbajs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback