Fest hos mange..

tjohej!
för typ en timme sen lr någon så åkte JuliaH hem.
hon stannade här från igår, riktigt trevligt!
igår drog jag och julia till anneberg och träffade lite kompisar.
det var hur kul som helst bara blev fler och fler :)
mycket bad, stekande och absolut mycket med skratt!
just ja musik med ju!
annie och wilma lyssnade på Jedward medans jag och JuliaH dunkade ''fest hos mange''
och sen stack syrran hem och sen efter en stund cyklade jag och juliaH hem. 
Linda var hos oss när vi kom hem och sen kom madde :D
och sen så när madde och linda hade åkt hem blev det paradise hotel osvosv.. sen sova!
sen vakna 11.20 tror jag och går ner och äta sen tv sen MAAAAT!
aja det var de två dagarna iallafall..
ciao ska se på paradise hotel nu!
en oredigerad bild fick det bli!
orkade inte leta :p
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback