*damp damp*

Fredag
Kom hem från madde idag vid ungefär 12.00!
sov där från igår.
fan vad kul jag och juliaH hade när madde pratade med maxi i tele.
ja som rubriken lyder *damp damp* så var det så att jag och juliaH hade det som fan igår o.O
lite hopp där, sång osvosv
men innan allt det hände så var jag, Issa och Madde på anneberg och badade, usch vad kallt men sen så gick det.
sen hem till mig sen till madde och hämta saker sen till bredaryd, fixa lite och sen blev det att möta patricia och dennis och vara med de, ganska så kul om man säger så :)
sen när de hade åkt typ vid 23.00? så blev det filmtajjm.. lr försöka iallafall!
men det gick inte så gick och la oss, fast smsade till halv två tillsammans med juliaH och madde höll på och somna men det gick!
Lördag
vid ca 10.00 tror jag blev vi väckta för att Madde och JuliaH skulle till halmstad så de skulle upp och fixa olika saker, trevligt :D
fast vi låg kvar i sängen och slöade :o
och sen åkte man hem och tog det allmänt lugnt ;D
sen senare på kvällen kom farbro + fru och pappas kompis så blev det grillning och sen vid halv tolv cyklade/åkte de ;D
jag dööör snart, jag är så jävla tråkig HAHAH! :C
fS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback