tid över

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: lagom trött och glad
Favoritgodis: choklad och sura saker
Är det nåt du absolut inte äter: mat pajer och kokta grönsaker

Kläder just nu: trosor,strumpor, mjukisar, tjockiströja o linne.

Musik just nu: KoDd-jag vill ge dig kärlek
Vad sa du senast: nej
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: jadu..
Sommarplaner: träffa kompisar och nya kompisar, steka och massa annat

Fisk eller badkruka: badkruka

Saft eller alkohol: alkohol, gillar inte saft så

Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: soliga och varma sommrar

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: någon snygg kille, mat och min dator
Spelar du nåt instrument: lite gitarr ibland
Morgon- eller nattmänniska: natt

Sparare eller slösare: beror på

Bästa film: she is the man och 8 mile

Tror på liv på andra planeter: nja

Kommer du ihåg din första kärlek: yesbox

Älskar du henne/honom fortfarande: känner knappt honom längre

Har du några homosexuella vänner: jag vet inte

Tror du på mirakel: Sometimes

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: adå
Ser du dig själv som tolerant mot andra: tolerant?
Ser du på kärleken som ett misstag: oftast ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: inga
Bio eller promenad: bio, fast beror på vem jag tillbringar det med

Är du kittlig: som fan...

Snarkar du? frågar inte mig
Stjärntecken? tvilling
Rädd för insekter? ja..
Äckligaste insekten: spiiiiindel, FML
Största svaghet: självförtroendet

Det här är jag bra på: göra andra glada

Bästa bok? kommer inte ihåg
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
läsa tankar

Vad vill du jobba som? fotbollsproffs, musiker osvosv.

Chips, morötter eller godis? morötter

Pizza eller hamburgare? pizza

Skriver du dagbok? nej, men när jag var liten

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? båda! pierca läppen, smilepiercing,naveln osv. taturerar vet jag inte än
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) inte välstädat men städat rum
Gungar du på stolen? ibland haha
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? skulle vara nice
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster

Är du rädd för blod? nonon 
Saltar du på maten? nej
Gillar du att sjunga? älskar

Anser du att du är stark? starkast av alla!

Brukar du sola? när det är varmt och sol

Vad gör du om du får hicka? dricker vatten eller typ ''k-bry''

Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? nooo
Kaffe, te eller inget? te

Har du en besatthet? musiiik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback