saknar redan det

Klockan är snart halv fyra och jag måste verkligen gå och lägga mig.
Söndag imorgon och det blir att stanna hemma. Dadi ska hjälpa mig med rummet. Ska möbelera om igen och fixa lite saker. Sedan om jag hinner ska jag flytta/kopiera över bilder,musik,filmer osvosv. till dadis stora USB kom inte på vad det hette, hehe..
Mina ben värker, FML!
Justja, glömde berätta om gisleparken? Ah, det gjorde jag.
Det var massa med roligt! Det var nog en utav de bästa kvällarna i mitt liv än så länge. Shiet vad vi dansade, skrattade, sjöng och skrek. Man träffade ju på ganska så många som man kände. Det var hur kul som helst och jag saknar det redan.
Jag vet inte när nästa är. Om det är till sommaren eller hösten igen. Har absolut ingen koll alls!
Tog lite nya bilder innan med så nu blir det inte bara gamla.
Godnatt och sov gott!
fS

Kommentarer
Postat av: VEM?

Bääääh! Jag är ett får! ^^

2011-12-11 @ 17:06:24
URL: http://tinanj.se
Postat av: Julia . dearlittleme.blogg.se

SV: Lungt, jao allt bara bra sj ? :)

2011-12-11 @ 18:20:10
URL: http://dearlittleme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback