Ont i benen

Klockan är 21.50 och snart ska jag faktis sova. Imorgon åker vi till Värnamo och handlar lite inför nyår och ska titta lite i affärer nu när det är rea överallt.
Var ju i Jönköping idag. Köpte lite saker som kommer upp i nästa inlägg.
Det var hur kul som helst, mycket skratt och nu har vi alla ont i benen tror jag.
Vi höll på att somna på vägen dit allihopa men vi klarade oss, gick in på Holmgrens bilar och tittade lite, sedan mot A6 och Ikea, köpa raketer och smällar och sen åka hem och träna. I bilen sov alla tre tror jag. Vi var ganska så trötta om man säger så.
Ska titta lite på några bloggar nu innan jag lägger upp vad jag köpte.
fS

Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG UNGDOMSBLOGG

vad jag kan se är du bara med i en av tävlingarna? :)

2011-12-29 @ 22:31:50
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback