ny badad

Badade för en stund sedan. Så nu är jag ren och ny rakad om benen, haha.
Ska  strax gå ner och äta något så jag kan hålla mig vaken någon timme innan jag ska sova.
Imorgon vid nio åker vi till jönköping för att shoppa och sedan träning.
Jag måste verkligen ha kläder och så ska jag köpa en eyeliner och ett par skor.
Ska smsa Lissie nu och informera henne om dagen så hon inte sover när vi kommer. Haha, kan se mig det framför mig.. Lissie när hon springer runt i husen och försöker fixa sig medans hon äter. Små skrattar faktis för mig själv nu.
Tror faktis att jag har hittat en utav de finaste kompis video på youtube. Massor med härliga bilder på tre bästisar.
Lägger upp den snart!
fS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback